maandag 18 februari 2013

Binnenkort dansoptreden!

Over paar weekjes geef ik ergens een dansoptreden in een kerkdienst en er is al gevraagd of ik het op internet wil zetten wat ik dan ga dansen, maar dat kan pas daarna, maar ik ben van plan om vooral voor fitness een eigen dansje in elkaar te zetten en dat ga ik op dit blog alvast zetten, om in de stemming te komen, ik ga het op een ander nummer doen natuurlijk, want ik kan en mag van mezelf nog niets verraden hoe die dansjes voor de kerkdienst eruit gaat zien, als het lukt zet ik het filmpje vandaag nog op mijn blog! Ik ga echt even laten zien hoe goed ik op mijn manier kan dansen!! Houdt je maar goed vast haha! let maar goed op deze blogsite!!

het filmpje komt apart vandaag op de blog!

Groetjes van Dorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten