vrijdag 27 september 2013

Eigen beslissing en voel me krachtiger!

Wat er in een paar dagen toch kan gebeuren met een mens, in dit geval met mij dus, nadat ik een beslissing heb genomen, die erg pittig was en zeker dus niet eenvoudig, weet ik nu heel zeker dat ik mijn eigen allerbeste keuze heb gemaakt, zowel voor mij lichamelijk als mentaal, het is gewoon beter!

Ik ga stoppen met mijn werk wat ik nu doe, over twee maanden ga ik daar echt weg, ik ga een nieuwe weg inslaan, nieuwe uitdagingen aan en nieuwe kansen onderzoeken!
Ik merk sterk dat ik er echt meer krachtiger door wordt, dit gevoel hoop ik vast te kunnen houden!

Ik heb na het besluit afgelopen week al veel nieuwe mogelijkheden onderzocht, veel berichten gestuurd voor informatie naar vrijwilligerswerk en ik ga me bezig houden met andere keuzes, daarbij goed nadenken en naar mijn eigen gevoel blijven luisteren!
Voor mij zijn uiteindelijk twee halve dagen eigenlijk het beste om te doen en daar ga ik me ook op richten, het is rustiger voor mij zowel lichamelijk als mentaal en ik kan het precies goed volhouden in combinatie met mijn privé leven.

Ik heb mijn werk altijd met veel inzet en veel plezier gedaan, maar ik voel dat ik meer kan en dat ik verder wil!

Groetjes van Dorine

Tot het volgende blog!

1 opmerking:

  1. Top Dorine! Wat goed dat je dit doet. Gewoon luisteren naar je eigen gevoel en wat je aankan. Niks moet, alles mag! Groetjes van Karin.

    BeantwoordenVerwijderen