vrijdag 8 augustus 2014

Goed gesprek....

Wat een gesprek met een mens kan doen....wauw!
Ik had een gesprek over werk met een arbeidsdeskundige vandaag, wat daar uit is gekomen wauw, ik bleek te veel druk te voelen om werk te zoeken, terwijl in mijn geval ik niets moet met werk, maar mag en het woord werk is sinds vandaag vervangen voor het woord activiteit!!
Ik ga niet te veel in details treden, maar ik kreeg het gevoel dat ik werk moest zoeken, maar ik ben oorspronkelijk 80-100 procent afgekeurd, ik wil wel iets doen, maar heb geen sollicitatieplicht, ik richtte me al op vrijwilligerswerk, maar dat bleek ook niet makkelijk te worden, omdat het zo krap wordt dan voor mij om te zoeken en ik doe al veel dingen zoals Fitness, krijg een keer per maand een massage, volg zanglessen en een keer per maand therapie, dus ik doe al veel en ik wandel graag en fiets graag en is leuk als ik een activiteit erbij zou hebben, maar dat zal zeker wel op mijn pad komen, als daar de ruimte voor is, ik weet wel dat ik me geen dingen zelf moet opdringen en ook niet door andere,
In mijn geval moet ik niet werken.
Ik weet nu wel daardoor waar ik me eerst op ga richten, dat ga ik hier niet beschrijven verder.
Als mensen het willen weten, dan vragen ze het maar, dan is het aan mij of ik het wel of niet wil zeggen.

Het maakt me wel wat rustiger!!

Dit was de blog voor nu.

Groetjes van Dorine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten