vrijdag 18 september 2015

Fit4lady stukje/Doorzetten.

 
Een bericht van sportvrouw Dorine Taanman die zich trots voelt. "Ik ben in bijna vier maanden tijd, 8 kg afgevallen!! Ik weet dat ik het zelf doe, maar ook vooral met goede motivatie van jullie aan mij, kan ik zo doorzetten. Ik sport nu nog vijf keer in de week, ik wil ook weer naar de drie tot vier keer in de week gaan, dat ik wel het train ritme houd! Zonder jullie had ik dit doel niet behaald, veel dank".
 
 
Dit hierboven stond op de Facebook site van Fit4lady Hoorn, voor de mensen die geen Facebook hebben, kunnen het hier lezen!!

mijn gewicht schommelt wel af en toe, maar ik blijf heel hard doorzetten, want ik voel en weet dat ik het kan.
En sporten met mensen om mij heen die in mij geloven, werkt ontzettend goed mee.

Tot mijn volgende Blog,

Vriendelijke groet,
Dorine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten