maandag 1 juli 2013

Bezig zijn........Nadinefoundation!!

Er gebeurd de laatste dagen heel veel, maar de laatste tijd ben ik op een goede manier bezig, ik werk nu al ruim een jaar en vier maanden bij een kringloopwinkeltje en dat is ook een goede doelen organisatie en ik heb er sinds kort in mijn vrije tijd nog een goede doelen organisatie bij waar ik ook wat voor aan het doen ben op mijn manier en mee bezig ben, dat is de Nadinefoundation.

Voor mensen die het niet goed weten zal ik zo kort mogelijk even uitleggen wat de Nadinefoundation is:

Nadine Beemsterboer, was een vrolijke dansende meid die studeerde media aan de hogeschool van Diemen en ze danste op hoog niveau bij Dansschool Dazzling en ze is met haar team veel in de prijzen gekomen, ze danste in een Demoteam!
Helaas is Nadine door haar ex vriend op 2 December 2006 Vermoord en in 2007 in februari hebben de ouders en zus van Nadine met nog wat mensen erbij de Nadinefoundation opgezet, om toch de dromen van Nadine waar te maken, Nadine was tegen zinloos geweld en tegen dierengeweld, ze wilde uiteindelijk met haar bekendheid van dansen of als presentatrice daar ook echt iets tegen doen, helaas heeft ze dat nooit kunnen doen!!

Ik zelf heb Nadine wel vaak bij Dazzling zien lopen, maar kende haar niet persoonlijk, maar toch trekt het mij heel erg aan en in dansen inspireert Nadine mij ook heel erg! Een week voordat ze vermoord werd, heb ik haar heel even bij Dazzling gesproken, ze zei toen o.a. nog tegen mij dat ze mij ook goed vond dansen en dat ik zo door moest gaan en een knipoog, daarna liep ze de danszaal in toen keek ik nog even en toen ging ik weg, en een week erna stond er ineens in memoriam Nadine Beemsterboer, dat was een hele rare gewaarwording!! Het drong ook niet meteen goed tot me door, omdat ik er niets meer van snapte, maar uiteindelijk is het echt tot me doorgedrongen!
Ze hebben een clip gemaakt met Nadine inspired by you en ik wil daar ook voor Nadine vooral en ook voor mezelf graag op dansen, ik heb besloten om als ik dansoptredens geef het niet alleen maar voor mezelf te doen, maar ook zeker voor Nadine, zij kan het niet meer en ik wel en daarom wil ik zover ik dat ook kan zoveel als kan voor de Nadinefoundation doen!!

De moeder van Nadine heeft een boek geschreven en dat heet, Mam, Ik bel je zo terug! Ik vind het heel sterk van haar moeder en knap en ik heb er heel veel bewondering voor!!

Ik ben er niet elke dag mee bezig, maar ik ga in iedergeval twee tot soms drie keer in de week ermee bezig zijn een uurtje ongeveer en ik ga als het lukt deze week ook beginnen met mijn dans op dat nummer Nadine inspired by you te oefenen en te trainen en hopelijk kan ik er ergens mee optreden en als ik er geld voor zou krijgen gaat dat naar de Nadinefoundation!! Maar ik doe het vooral niet voor geld, maar gewoon vrijwillig, ik vind het goed om mensen te laten beseffen wat er is gebeurd en mijn gevoel daarin kan ik in dans beter uitbeelden! En nogmaals ik doe het vooral voor Nadine en de Nadinefoundation!! Daar wil ik de aandacht op vestigen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten