dinsdag 26 maart 2013

blijven twijfelen, niet lekker in mijn vel, PTSS

De laatste weken, misschien wel maanden is er in mijn gedachte vooral heel veel aan de gang, ik merk dat ik nu gelukkig veel positieve reacties krijg uit de mensen in mijn omgeving, maar ik lijk het ook wel lastig te vinden om al die positieve reacties goed te kunnen plaatsen, ik weet dat er veel dingen nu goed gaan, zo zie ik het ook, maar ik heb in een paar maanden tijd nooit zo veel goede reacties gehad, als dat ik dus in afgelopen jaar en in de eerste paar maanden van dit jaar 2013 heb gehad! Ik weet heel goed dat de reacties goed zijn, maar toch blijf ik zo twijfelen aan veel dingen en dat zit me dan ook in de weg!

Ik kan wel zeggen dat het met werk en fitnessen wel goed zit!

Maar toch blijf ik maar twijfelen en ineens zit ik minder goed in mijn vel, hoe komt dat dan toch? het is van alles en zeker niet in een zin samen te vatten!!

Ik hoop eigenlijk dat ik de komende tijd eens een keer met mensen waar ik goed mee kan praten eens over PTSS kan praten(niet iedereen met PTSS wil er graag over praten) Ik wil wel graag erover praten, omdat ik het idee heb dat mensen mij beter leren kennen en ik ze wat meer kan leren op mijn manier over PTSS! Ik heb al een keer iemand horen zeggen dat toen ik zei dat ik PTSS had van: dat hebben toch alleen mensen in hulpverlening of mensen die oorlog meegemaakt hebben of veteranen/ militairen? Maar dat klopt dus niet helemaal!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten