zaterdag 6 april 2013

Praten, veranderingen!!

Wat praten allemaal met een persoon kan doen, ik heb de afgelopen week zo lopen stressen en daar kan ik slecht tegen en niet goed mee omgaan, maar uiteindelijk ben ik nu veel rustiger en geen last van stress en heb ik mezelf weer heel goed leren kennen!!

Er begint het een en ander te veranderen!! Ik begon me bijna op te sluiten, maar nog net op tijd wist ik dat te voorkomen gelukkig, ik weet nu waar ik aan toe ben en wat ik echt zou willen!! Ik zeg nog wel voorzichtig dat er wat veranderd, omdat ik voor mezelf niet te hard van stapel wil lopen, maar in mijn gedachte vooral begint er echt een verandering plaats te vinden, zo kan ik wel zeggen dat ik me nu anders voel tegenover sommige gedachtes en dat bedoel ik in positieve zin!!!

Ook ben ik bijna jarig en daar heb ik heel veel zin in! Dat merk ik ook in mijn lichaam!!

Dat praten kan helpen, daar ben ik het zeker over eens, ligt er wel aan in wat voor situatie, maar meestal kan je er ook zo door wakker geschut worden en dat is op dit moment bij mij gebeurd!!

Ik voel eindelijk dat ik echt kan genieten van alles wat ik doe, krijg nieuwe ideetjes en dat voelt heel erg fijn!! Ik weet dat ik het vooral zelf gedaan heb, maar ook mede met wat hulp van de goede mensen begin ik weer in de goede richting te komen!!

Ik ga weer leuke dingen doen komende tijd en daar ga ik ook zeker van genieten!!

Jezelf blijven werkt echt het beste!! Blijven communiceren met elkaar en luister goed, daar kom je ook heel ver mee! Laat mensen in hun waarde en blijf sterk bij je eigen mening en gedachte!! En laat je niet te veel meeslepen met andere(een goed leer punt ook voor mezelf) Open staan voor mensen en bij jezelf blijven kan ook goed werken!

Tot volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten