woensdag 17 april 2013

Vrij voelen, maar ook beetje gevangen soms!

Het is me tot nu toe eindelijk gelukt, ik voel me al bijna iets van twee weekjes zo lekker vrij, heb iets ontzettend losgelaten, het ligt in mijn gedachte en gevoel op de bodem van de oceaan heel diep! Heerlijk dat ik eindelijk iets kan loslaten en een plekje kan geven, maar dat wil nog niet zeggen dat ik een persoon, of misschien meer personen vergeven heb, dat zeg ik niet, het onderwerp heeft voor mij geen lading meer.

Fitness gaat goed, zelfs de weegschaal gaf iets aan, waar ik heel blij van werd!! Nu volhouden, ik ga zeker mijn best erin doen!! In fitness voel ik mij vrij, alleen zijn sommige veranderingen wel erg moeilijk voor mij, maar ik heb vandaag(17 April 2013) laten zien dat ik dat wel kan!!Wat even lastig is, is dat ik veel in mijn hoofd heb, maar als ik dan met een trainster praat, dan weet ik het op dat moment even niet, maar kom ik thuis, dan komt het allemaal weer op en denk ik ojaa, dat wilde ik zeggen, maar ik ben ook maar een mens en dingen vergeten is menselijk!!

Het belangrijkste nu voor mij is, dat ik me heel erg vrij voel in alle dingen die ik doe, op mijn werk en in sport en in mijn huisje en andere dingen in vrije tijd!!!

Mijn werk heeft mij ook zo een vrij gevoel gegeven, ik mag ook daar zijn wie ik ben en kan er ook praten als dat nodig is!!

Maar ik voel me soms ook nog heel erg gevangen, omdat ik toch nog wel eens mis om te praten met mensen over onderwerpen waar ik mee zit, maar ik wil niet het gevoel geven aan mensen dat ze moeten praten met mij, ik wil mensen zeker niet dwingen!! Ik woon in mijn eigen huisje, maar de muren praten niet terug!

Soms denk ik wel eens, heb ik toch een psychologe weer nodig of niet?? ik mis iemand die heel goed was heel erg, maar die werkt nu heel ergens anders, maar mis toch dat contact op een of andere manier!!

Ik hoop dat het mij gaat lukken om volgende week bij fitness te kunnen zeggen wat ik zeggen wil!!

Tot volgende blog!!

Groet van Dorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten