zondag 24 november 2013

20 November 14 jaar geleden..Beschermengelen!

Afgelopen woensdag 20-11-2013 was het voor mij 14 jaar geleden dat ik door een auto werd geschept en in het ziekenhuis belandde, dat was een hele heftige periode voor mij. Alle details zal ik nu niet neerzetten, dat vertel ik liever zelf aan mensen als die er zelf ook open voor staan.
Ik ben ontzettend dankbaar dat ik het overleefd heb en ik ga er nu al wel sterker mee om, maar het blijft elk jaar wel iets wat ik niet kan vergeten en dat doe ik ook zeker niet, want het is iets wat mij overkomen is en heel veel indruk op mij heeft gehad, dus kan ik het ook niet vergeten.
Ik kon ook pas voor mezelf, dit jaar de bestuurder vergeven om wat hij aangericht heeft, die bestuurder die is gelukkig toen ook gestopt en heeft mijn leven proberen te redden, zoals die persoon zelf aangaf, dus dat geloof ik nu zeker wel, ik ben ook 14 jaar ouder nu en ik ga door met mijn leven!
In de stappen die ik ervoor heb moeten zetten ben ik nu wel gekomen in wie ik ben en dat is al best ver en daar ben ik heel erg trots op.
Ik geloof door dat ongeluk van toen, dat ik echt een beschermengel bij mij heb gehad met heel veel kracht en liefde en vertrouwen en ik geloof daardoor echt dat er beschermengelen bestaan.

Ik krijg er nog steeds tranen van geluk bij en het is heel bijzonder zo voelt het voor mij dat ik dit zo sterk als ik kan zijn overleefd heb!

Meer dingen erover vertel ik liever aan mensen zelf als ik denk dat het wel kan!

Elk jaar als ik er aan terug denk
dan is dat ook weer een geschenk
Ik heb het overleefd
Dat voelt ook als een kracht
Daardoor wordt het ieder jaar ook iets verzacht.

Tot volgende blog.

Groetjes van Dorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten