vrijdag 1 november 2013

Afscheid nemen van werk....

Dit is de eerste keer sinds ik ooit met werken begon dat ik beslis om ergens te stoppen met werk, terwijl ik het zo naar mijn zin had op het werk en het contact met al mijn collega's (van de donderdag) goed was.
Maar nu is het voor tweehonderd procent mijn eigen keuze en zo voelt het nog steeds.
Ik ben heel blij dat ik bij dit bedrijfje/winkeltje wel met een heel goed en fijn gevoel kan terugkijken erop en een heel waardevol en mooi en indrukwekkend laatste werkdag heb mogen beleven.

Ik ben door hier gewerkt te hebben erg gegroeid en vooral op de donderdag werd ik meteen geaccepteerd en ik paste ook heel goed in die groep en ben ik uiteindelijk van een kat uit de boom kijk type naar een dame gegroeid die steeds meer durfde te ondernemen en daar ben ik zeer trots op.
Ik heb ook in die tijd uiteindelijk de goede keuzes voor mezelf leren maken en nemen en dat heeft mij ook positief doen groeien.
Het belangrijkste voor mezelf is, dat ze mij geloofde in wat ik vertelde en in wie ik ben en daardoor is mijn zelfvertrouwen ook weer stappen vooruit gegaan.
Als je een jaar geleden had gezegd dat ik zou zingen op het werk, had ik je raar aangekeken, maar ik heb het mooi dus wel gedaan op mijn laatste werkdagje(donderdag 31-10-2013) daar ben ik super trots op!

Als je mij de ruimte en de tijd geeft dan kan ik positief groeien in mijn eigen kunnen!

Dit was weer een blog!

Tot de volgende blog!

Groetjes van Dorine

1 opmerking:

  1. Dorine
    ,je bent zeker gegroeid!!
    Van het verlegen giechelende meisje ,die nog niet eens een pen uit haarzelf durfde te pakken , ben je uitgegroeid naar een mooie zelfstandige jonge vrouw, die zelf beslissingen durft te nemen.
    Zelfs zelfstandig kan werken en gelukkig ook af en toe blijft giechelen. Dat hoort bij je.
    Dat je hebt gezongen was zeker een bewijs van je groei. Je hebt zelfs prachtige gezongen.
    We hebben een hele fijne tijd samengewerkt en ik heb genoten van je altijd weer positieve instelling,ook al zat dat niet altijd van binnen.
    Ik hoop dat je dit door niemand af laat nemen en wens je heel veel succes met het vinden van een leuke werkplek, met iemand die je waardeert zoals je bent. Een kanjer!!

    Liefs,Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen