donderdag 14 november 2013

Even in de war...terugval!

De laatste dagen heb ik even weer een terugval en voel ik me erg in de war, ik denk dat het ook komt, omdat ik gestopt ben met het vrijwilligerswerk wat ik deed, maar daarom ben ik zo blij dat ik nu een rustmoment voor mezelf neem, dat heb ik echt erg nodig! Ik probeer ook niet al te veel afspraken tegelijk te maken, zodat ik de ruimte en het overzicht nog wel een beetje houd, zover ik dat kan!
Ik ben veel dingen aan het uitzoeken en er komen kleine dingen uit het verleden ook weer terug, maar ik weet dat ik goed bezig ben in de dingen die ik doe op mijn tempo en verandering is altijd moeilijk, dus hier kom ik zeker wel weer sterk uit, dat geloof ik zeker!
Het liefst wil ik er veel over praten met mensen, maar ik kan dat niet tegen iedereen vertellen, dat weet ik ook heel goed, maar dat maakt het ook best wel even pijnlijk, maar door die pijn zie ik de kracht die ik ook heb!
Het liefst zou ik het wel zover mogelijk tegen een paar mensen willen vertellen, maar ik kan en wil dat zeker niet opdringen, ik vind dat de mensen er zelf ook open voor mogen staan of ze het wel of niet willen horen en wat ik al zeg ik ben door dat terugvalletje en dat ik gestopt ben met werken bij een kringloopwinkeltje ook een beetje in de war en ik heb veel aan mijn hoofd, dus ik heb genoeg om aan te werken, het belangrijkste voor mezelf is nu de rust en genieten van alle dingen die ik zelf onderneem en wil doen en erg belangrijk is, dat ik niet voor andere ga denken, als mensen naar mij willen luisteren en er voor me willen zijn dan weet ik dat het goed zit!
Die terugval doet mij pijn, maar ik geloof dat ik er juist nog sterker en zekerder uiteindelijk uit zal komen!

Tot de volgende blog.

Groeten van Dorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten