maandag 28 januari 2013

Complimenten,gewaardeerd,fijn gevoel, vertrouwen en meer!

Er gebeurd de laatste dagen zo ontzettend veel bij mij, dat ik af en toe beetje in de war raak of dat ik niet meer weet waar ik iets moet plaatsen.
Het positieve is dat ik in mijn omgeving echt gewaardeerd wordt als persoon en wie ik ben, ik krijg alleen maar zulke sterke complimenten te horen en gelukkig kan ik die nu wel als complimenten ook plaatsen in mijn gedachte en mijn lijf!

Ik heb al aardig wat blogs aan fitness besteed, maar ik ga nu weer even er wat over melden!

Fitness,

Vanaf het kennismaking moment tot nu toe is het me opgevallen dat ze mij echt waarderen om wie ik ben en vandaag kreeg ik een compliment om  het filmpje waar ik zing en het filmpje waar ik dans en ik krijg een compliment dat ik op dit blog zo goed mijn gevoelens kan verwoorden van de fitness trainsters en complimenten tijdens het fitnessen over mijn houding! Wat wil een mens nog meer! Vanaf de eerste training tot nu toe heb ik erg veel vertrouwen in de manier wat ze daar doen!
Ze staan open voor veel dingen en dat doet mij erg goed, ik durfde zelfs al aan te geven dat ik het pasje op de step wilde weten, ik was goed opgewarmd en riep de naam van de trainster en ze hoorde het en toen zei ze tegen mij dit is ook goed van je wat je deed, is goede stap ook weer! Voor veel mensen is het de gewoonste zaak van de wereld, voor mij verder ook, maar het is vooral na wat ik meegemaakt heb vorig jaar en jaren er voor al een grote stap, dat ik het gewoon durfde te zeggen vandaag!
En ik wil even zeggen, dat er dus echt niet veel voor nodig is om mij te motiveren en te stimuleren in bewegen en fitness!
De fitness heeft meer voor mij gedaan, dan dat ze zelf ook eigenlijk weten!
Ik zit nu met tranen van geluk dit te typen, zo enorm dankbaar!
Ik heb dus twee doelen dit jaar voor de fitness een lichamelijk doel en verder een ander doel!

Verder zijn ze op mijn werk ook zo blij met mij en dat stimuleert en motiveert mij ook weer meer en ik ga met veel plezier elke week een dag naar mijn werk! I love it!

Ik krijg door mijn werk en fitness zo een enorme kick in mijn zelfvertrouwen!!!
Het voelt zo fijn om gewaardeerd te worden in de persoon die ik ben!

Waar ik verder nog aan moet werken is: dat ik me niet zo snel schuldig moet voelen om dingen waar ik niets schuldig aan ben en gewoon dingen durven zeggen tegen mensen zonder ook dat schuldgevoel te krijgen en ik moet niet steeds denken dat ik te veel aandacht vraag, als dat ook niet zo is!

Ik laat nu ook even mijn gevoel spreken en mensen mogen daarin vinden wat ze vinden, maar ik zeg dus wat ik nu voel: die vorige werkbegeleidster en de werkbegeleiders van werkplekken die ik heb meegemaakt mogen lekker in de stront zakken!! Er zijn twee werkplekken in verleden waar ik wel normaal werd behandeld, dus voor die plekken geldt dat zinnetje niet!
Zo dat is eruit!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten