zondag 27 januari 2013

Positieve groei!

In nog wat minder dan een jaar tijd sinds ik een nieuwe start heb gemaakt bij een(nu wel echte) goede werkplek, heb ik echt een positieve groei mogen meemaken.
Het voelt zo fijn en goed, dat ik er nog niet altijd goed mee om weet te gaan, omdat ik het zo op deze manier niet meer gewend was, maar ik ben echt super blij!

Ik kan weer genieten;
Ik kan weer voluit lachen;
Ik kan weer veel dingen ondernemen;
Ik kan weer leven;
Ik kan me weer goed verder ontwikkelen;
Ik kan me weer echt vrij voelen;
Ik heb mijn eigen leven weer terug;
Ik kan zo fijn mezelf zijn.

Ik ben zo dankbaar dat ik deze kans heb kunnen aangrijpen en kan en mag aangrijpen!
Vooral de vrijheid, daardoor kon en kan ik me nu zo goed verder ontwikkelen op mijn manier!
Buiten dat ik eigenlijk nog met vragen zit(over vooral verleden vorige werkplek) Ben ik zo ontzettend trots op mezelf! Ja ik heb dit helemaal zelf geregeld de plek waar ik nu werk!

Vooral vanaf afgelopen Donderdag( 24 Januari 2013) weet ik zeker dat ik zo enorm goed op mijn plek zit en dat ik serieus wordt genomen en geloofd wordt in als ik dingen aangeef en ik kan dingen zo goed aangeven en ze nemen me echt in mijn waarde in wie ik ben!
Hetzelfde geldt voor de plaats waar ik nu sport, dat voelt zo zeker sinds afgelopen Woensdag(23 Januari 2013)

(Het is wel jammer, dat ik sinds gisteravond(Zaterdagavond 26 Januari 2013) Weer iets terug voelde komen in mijn lijf wat ik dacht dat ik echt op oudjaarsdag en begin dit jaar had vergeven en kon laten rusten, helaas blijkt dat dus nog niet het geval te zijn, dat was iets te snel bleek dus achteraf, maar verder voel ik me zo enorm sterk en fijn in de dingen die ik nu doe en ook al zijn het kleine baby stapjes ik heb vooral na vorig jaar September 2012 een positieve groei gemaakt en dat is zo fijn!!

YES I CAN!!

Tot volgende blog!!

Groetjes van Dorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten