vrijdag 11 januari 2013

Mede door fitness een angst echt overwonnen!

Een paar jaar geleden en afgelopen jaar, had ik een bepaalde angst, waar heel weinig mensen van weten, ik ga hier verder niet over uitweiden, ik snap dat ik wel mensen nieuwschierig maak, maar ik bepaal zelf aan wie ik het wel en niet vertel.
De laatste dagen merk ik dat ik die angst die ik had, niet meer heb, het voelt zo fijn, ik ben er ontzettend blij mee, want nu gaat het voor mij ook niet meer lastig worden als ik het mensen zou moeten vertellen dat ik angstig voor iets ben, want het is echt zover ik echt voel weg, maar het komt niet alleen door fitness, ook heb ik het vorig jaar bij mensendieck ook geoefend, maar mede door therapeute en afgelopen week door een trainster van de fitness(terwijl de laatste het zelf nog niet eens wist en weet) ben ik er helemaal van af!! Ik trots op mezelf zijn, het was een hele lastige angst voor mij, maar ik kan met 100% zekerheid zeggen het is echt weg! Ik ben zeer trots op mezelf, uiteindelijk heb ik het vooral zelf gedaan! Ja ik weet dat jullie zouden kunnen denken(ik kan het mis hebben) van zo Dorine schrijft veel blogs laatste tijd. maar ik vind het gewoon fijn als er iets gebeurd is om het ergens te delen en dat is hierzo op mijn blog en ja het is heel vaak, maar daarom bestaan er ook blogs, dan kun je iets typen wanneer je dat wilt!

Ik ben mijn eigen baas in als ik iets vertel, of ik alle details noem of niet, ik hoef niet altijd b te zeggen als ik met a begin! Jullie mogen denken wat jullie willen, ik doe waar ik mij goed bij voel!

Positieve van dit is: ik ben echt af van de angst en ik voel me vrij!

Dank fitness en Mensendieck!

Tot volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten