zondag 6 januari 2013

Nieuwe Jaar!!!

In dit nieuwe jaar zal ik zeker ook weer mijn blog bij gaan houden.

Dit jaar(2013) is voor mij leeg en rustig tot nu toe begonnen, het voelt zo fantastisch!
Ik heb het gevoel alles aan te kunnen, weer een nieuw jaar met (misschien) nieuwe uitdagingen!
Ik voel me sterk en met beide benen strak op de grond staan, dat geeft mij ook veel meer vertrouwen!
Elke dag leer ik ontzettend veel en ook weer nieuwe dingen in mezelf en buiten mijzelf, ja ik blijf zo doorgaan met het reflecteren, het blijft leuk om die vrijheid te hebben om dat te kunnen doen!
Het zal voor mij ook een sportend nieuw jaar worden en ook leerzaam daarin en het allerbelangrijkste ik blijf echt mezelf, daar kom ik ook echt veel verder mee!
Ik blijf hopen, dromen en wensen en ik blijf veel lachen! Lachen is gezond zeggen ze toch?
Ik blijf zingen en dansen.
Ik blijf nadenken op mijn manier.
Ik blijf genieten.
Ik blijf wie ik ben.
Ik blijf veel leuke dingen doen en ondernemen.
Ik ben ik!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten