maandag 31 december 2012

Oudjaarsdag 2012! mooi en bijzonder!

Het is nu ik dit typ 31-12-12, laatste dag van het jaar dus.

En ik ga niet uitgebreid vertellen hier wat er is gebeurd, maar er is iets bij mezelf gebeurd wat zo bijzonder is, ik had het zelf niet zo snel verwacht bij mezelf, maar het is gebeurd en straks ga ik ook even iets moois doen om dit jaar al mee af te sluiten, het is ook iets wat ik wel eerder moet doen en niet snachts om 00.00 uur, maar eerder, want dan houd ik het echt bij dit jaar, maar door hetgeen er net gebeurde voel ik dat het nieuwe jaar zo mooi kan beginnen!

Verder heb ik niet meer zoveel te melden, ik wens vanuit hier iedereen een goed en mooi en bijzonder 2013 toe!! Dat al jullie dromen uit mogen komen!

Tot in het nieuwe jaar!!

Groetjes van Dorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten