zaterdag 22 december 2012

Een filmpje van mij!!

Hier onder een filmpje, waarin ik beetje dans en playback, ik heb hier veel gevoel in gelegd en echt met plezier gedaan! Het nummer wat je hoort heet Hello!

Klein verhaaltje vooraf:

Het nummer wat je in het filmpje hoort, dat hoorde ik vorig jaar op vorig werk heel erg veel, daardoor begon ik mij er heel erg aan te irriteren, maar dit jaar ben ik in Maart ergens anders gaan werken en sinds ik in september met fitness begonnen ben, ben ik weer meer ontspannen geworden en op een woensdag in November hoorde ik ineens bewuster dit nummer toen ik buikspier oefeningen deed, ik was verbaasd hoe ontspannen ik bleef bij dit nummer en ik moest er gewoon even om lachen, maar bleef heel ontspannen, toen ik later die ochtend thuis was, ging ik het nummer nog maar eens opzoeken op youtube met tekst erbij en eigenlijk vind ik de tekst wel heel erg goed! Het zegt veel, vind ik! In het filmpje zie je me ook echt lachen en genieten, het is ook echt een favoriet nummer van mij geworden, hoe kan dat zo? zal je je afvragen(ik heb het nummer ook al een keer op mijn werk, waar ik nu werk gehoord) Nou dat ik er nu geen problemen en irritaties aan heb, komt omdat ik toen niet goed op mijn plek zat en het werk negatief invloeden had en nu zit ik veel beter op mijn plek en in mijn vel, dus daarin heeft dat nummer nu zoveel positieve invloed!

Geniet maar lekker van het filmpje en reacties zijn altijd welkom!

http://www.youtube.com/watch?v=MRe6sTvmpaA&feature=player_detailpage

1 opmerking:

  1. Wauw, veel bewondering voor je danstalent!
    Ga daar vooral mee door, je legt er veel passie in!!

    BeantwoordenVerwijderen