maandag 14 januari 2013

Inspiratiebronnen!

Hier ga ik een stukje beschrijven over mijn inspiratiebronnen!

De meeste mensen zeggen vaak ik heb een idool, maar ik noem het liever inspiratiebronnen, want ze inspireren mij op een bepaalde manier en dat vind ik mooier om te verwoorden!

In het verleden(midden jaren 90) was ik helemaal gek van de Spice Girls en de Backstreet boys en later ook van een meidengroepje Girl thing(die heb ik ook nog in het echt gezien en alle handtekeningen heb ik ook nog van alle meiden) Ik ben ook nog erg fan geweest van Britney Spears, Fabienne de Vries, heel even van Georgina Verbaan, maar dat duurde niet heel lang!  van Janet Jackson vind ik haar muziek ook nog steeds wel erg goed nu.

Maar de laatste jaren interesseer ik me meer in presentatrices, actrices, zangeressen enzovoorts.


Anniko van Santen,

Tussen 2003 en 2005 kreeg ik inspiratie van Anniko van Santen, ik vond en vind haar erg sterk overkomen op tv, ze heeft vroeger Telekids gepresenteerd, maar toen was ik nog erg jong, ik ontdekte Anniko echt bewust van Opsporing verzocht en ik vind haar duidelijk en krachtig overkomen! Ze heeft een heel lief accentje! Ze heeft ook Jungle Jury gepresenteerd aantal jaren geleden!
Ik weet van Anniko dat als ze geen presentatrice geworden was, dat ze dan psychologie wilde studeren! Ze is nu nog steeds een inspiratie bron, maar even niet zo erg meer als aan het begin, maar word nog wel vrolijk als ik haar op tv zie.

Elize (Elise van der Horst),

Ergens in 2007 zag ik bij de Kids top 20 op tv dat Elize(zangeres) dat presenteerde en ik vond haar erg vrolijk en spontaan overkomen en ik kreeg door haar ook inspiratie! Door haar komt het ook dat ik het geen idool, maar inspiratiebron ging noemen!
In Januari 2008 ging ik een keer uit ergens in een dorpje in de buurt(ik ben niet echt een uitgaanstype) en daar ging Elize optreden en toen heb ik haar in het echt ontmoet, was al nacht toen ik haar in echt mocht spreken, ze seinde zelf naar mij van, kom maar en toen zei ze 'je bent toch Dorine en ik antwoordde ja hoe weet je dat en toen zei ze, van je berichtjes op hyves, toen zei ik oja dat is waar ook! De ontmoeting was heel bijzonder en ze schreef ook een leuk verhaal in mijn handtekeningen boekje met haar handtekening erbij en ik ging met haar op de foto! Ze is nog steeds een inspiratie bron van mij! Ze is zo haarzelf in het echt! Zo goed!

Yvon Jaspers en Kim Lian,

Tussen 2007 en 2010 zag ik Yvon Jaspers programma's presenteren, waaronder Boer zoekt vrouw natuurlijk en ook zei kwam lief, spontaan en duidelijk over waar ik inspiratie van kreeg en ik werd en word heel vrolijk ook als ik haar zie in filmpje op tv of op internet! Ze doet het zo spontaan ook en ik vind haar stem ook schattig klinken!
Maar in die tijd ontdekte ik ook dat ik interesse kreeg en inspiratie van een drukke maar vrolijke presentatrice en zangeres en musical speelster Kim Lian van der Meij en ik vond en vind haar haar er ook altijd leuk uitzien! Ze komt sterk, spontaan, duidelijk en goed over op mij!
Dat ik deze twee tegelijk noem, komt omdat ik ergens in die jaren ze allebei echt ontdekte op tv enzo!
Kim Lian presenteerde kids top 20 en andere programma's voor kinderen en ook volwassen programma's! Ze is nog steeds een inspiratiebron voor mij en dat geldt ook voor Yvon Jaspers!

Angela Schijf!

Door een goede vriendin die naar Flikken Maastricht keek, ging ik dus ook naar die serie kijken en ik had al ontdekt door filmpjes op internet dat ze ook een schattige accentje stem heeft als ze praat, dat vond ik erg leuk en sinds ik naar Flikken Maastricht ging kijken, werd ik helemaal dol op Angela Schijf, dat was denk ik ook ergens rond 2009 en 2010! Ik vond en vind haar spontaan, echt haarzelf, krachtig en goed vooral als actrice, maar daar is ze ook om bekend dus! Ze spreekt stemmetjes in van o.a Beugelbekkie!
Diezelfde goede vriendin van mij, heeft er voor gezorgd dat ik in 2011 op mijn verjaardag savonds haar in het echt heb mogen ontmoeten en dat was ook heel erg bijzonder, even met haar gepraat,(appelsap gedronken haha) en ze heeft iets leuks in mijn handtekeningen boekje gezet met haar handtekening erbij en we zijn op de foto geweest met haar, fantastisch!!
Was ook heel bijzonder!
Ze is ook nog steeds een inspiratiebron voor mij! Ze is zo in het echt haarzelf en ze is wel wat kleiner als dat ik dacht, maar dat vind ik wel schattig!

Het zijn inderdaad Nederlandse artiesten, maar dat vind ik erg leuk en ik fantaseer op een leuke manier er ook vaak mee!

Ik heb in mijn eigen omgeving ook inspiratiebronnen hoor, maar dat is persoonlijk en op een andere manier dan bij al deze artiesten!

Er is wel een persoon nog van tv die mij ook inspireert, maar die is meer een voorbeeld voor iets en dat is Duco Bauwens van Nederland in Beweging en Nederland gezond presenteerde hij ook pas geleden!

Maar dat is toch even op een hele andere manier!

Dit was het wat ik wilde melden! Ik heb ook eigen gemaakte shirtjes en op een shirtje staat Elize, dus als je mij in dat shirtje ziet, dan snap je waarom!

Tot volgende blog!

Groetjes van Dorine




Geen opmerkingen:

Een reactie posten